avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:

pierwszy maraton

Niedziela, 19 kwietnia 2009 · dodano: 19.04.2009 | Komentarze 4

pierwszy maraton - Murowana Goślina Mini. W sumie nie poszło najgorzej a ilość zawodników (922) przyprawia o zawrót głowy.

wynik 49/112 M3 i 97/212 open wielu nie powali ale ja jestem zadowolony.

teraz poluję na najbliższy maraton w okolicy - znaczy się pewnie Gniezno pod koniec maja.

no i pierwszy tysiąc w tym roku.
mam nadzieję że rodzina dalej będzie tak wyrozumiała jak dotychczas i pozwoli nabić jeszcze ze 3 takie w tym roku :-)

tomicki
| 19:21 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj dzięki,

piachy były ok. , tylko te podjazdy...myślałem że organizator zaplanuje trasę tak , że będą same zjazdy a tu zonk. chyba muszę częściej pojeździć na Osowej, bo Dziewicza mnie wykończyła.
Zresztą chyba samo kręcenie korbą już nic więcej nie da, trzeba by trochę teorii treningu łyknąć przed następnym maratonem.
JPbike
| 17:14 poniedziałek, 20 kwietnia 2009 | linkuj Gratuluję za sam udział :)
Jak na pierwszy maraton niezły wynik :)
daVe
| 22:57 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj <joke mode on>No co Wy? Piachy były super... ;-) </joke mode off>
Rodman
| 21:12 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj gratki pierwszych szlifów ! :)
też byłem i też mi się podobało ;) no może z wyjątkiem piachów .... ;P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zawsz