avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:

błotno-lodowo-śnieżna masakra

Sobota, 27 lutego 2010 · dodano: 27.02.2010 | Komentarze 0

Wiosna na wsi, zima w lesie a na granicy błotoooo.

Zanim dojechałem do lasu, jakieś 1,5 km, zdążyłem całkiem upie...yć rower i siebie. Ale co tam, optymizm wraca, szlaki powoli stają się przejezdne...będzie dobrze. Chociaż po raz pierwszy mi się zdarzyło żebym greiserówką pomykał po asfalcie zamiast boczną ścieżką która przez grubą warstwę mokrego śniegu była kompletnie nieprzejezdna.

Po drodze zauważyłem takie dziwo, robota pewnie dzięciola ale w jakim celu? Na gniazdo to za nisko i w sąsiedztwie ścieżki więc odpada, pewnie robal którego szukał musiał być nie lada smakołykiem... Większa dziura to tak z 20 na 10 cm.