avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:

maraton w Dolsku

Sobota, 10 kwietnia 2010 · dodano: 11.04.2010 | Komentarze 2

Pierwszy maraton w tym roku. Trasa trochę rozczarowała, w połowie dystansu myślałem że trafiłem na wyścig szosowy a nie mtb , ale pogoda za to dała w kość - po drodze 3 ulewy, grad, mocny wmordewind. Miejsce 401/560, 2:55, pokazują miejsce w szeregu...albo że aż 400 gości musiało nieźle oszukiwać byle tylko być przede mną ;-).
Jedno co mnie wkurzyło to śmiecący bikerzy po drodze. Gdy zobaczyłem jak jeden pięknym lobem wyrzuca tubkę 5 metrów w pole, nie wytrzymałem i po dogonieniu opieprzyłem. Skoro miał miejsce na zapakowanie odżywek, tym bardziej miał miejsce na zabranie z powrotem pustego opakowania. Może mu się zrobiło wstyd - i dobrze! Ludzie , nie śmiećmy, te plastiki będą tam leżeć setki, tysiące lat, chyba że ktoś za nas je posprząta. A każdy lubi wyjść na spacer do czystego lasu.

tomicki
| 10:06 niedziela, 11 kwietnia 2010 | linkuj Niestety, przez całą tę adrenalinę wyścigową i wzburzenie jego zachowaniem, nie "spisałem" jego numerów. Ale jeśli na bikestats i wszelkich forach będziemy piętnować takie buraczane zachowanie, może to będzie miało jakiś efekt.
sky | 07:09 niedziela, 11 kwietnia 2010 | linkuj Jeśli zapamietałeś numer tego gościa, przekaż go do organizatora zawodów. W regulaminie wyraźnie jest napisane jakie grożą kary za zaśmiecanie. Od tego roku GG kładzie na to szczególny nacisk.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa miesc