avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:merida

poweselnie

Sobota, 1 maja 2010 · dodano: 03.05.2010 | Komentarze 0

Zaplanowałem powrót z wesela do domu na rowerze, więc mimo słabszej "dyspozycji" ruszyłem w drogę. Trasa z Kobylnik za Szamotułami, wioskami,polami na Kiekrz a dalej miało iść zachodnim odcinkiem Pierścienia ale deszcz trochę mnie zniechęcił i postanowiłem skrócić drogę i jechać przez Poznań. Złośliwie pogoda się poprawiła zbyt późno bym wracał na zaplanowaną trasę :-(.

początek trasy

rzeczka Sama © tomicki

drogami pomiędzy wioskami

droga Popowo © tomicki

zgubienie szlaku skutkowało czasami trafieniem na malownicze miejsca

bagienko © tomicki

no i w lesie wreszcie zielono, trochę spóźniona ta wiosna

wreszcie zielono © tomicki

Jechałem bez napinania się a mimo to po powrocie byłem wypluty. Po 4 godzinach snu to chyba tak musi być.

Kobylniki-Piotrówko-Gąsawy-Popowo-Pamiątkowo-Rostworowo- R8-Kiekrz-Poznań-Luboń-nadwarciański-Wiry