avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:merida

trzcielińskie bagno

Niedziela, 20 czerwca 2010 · dodano: 20.06.2010 | Komentarze 0

Fajna wycieczka do Tomic i Lisówek. Jak zwykle za Lisówkami nie obyło się bez kluczenia. Najpierw mapa wskazywała że jest droga, w rzeczywistości mieliśmy ca 2 km przejścia polem i brzegiem lasu, później już tradycyjnie szukanie dogodnego miejsca na przejście rzeki bez zamoczenia.

Pierwszy raz w życiu mi się to zdarzyło. Jadąc wolno przez pole spłoszyliśmy sarnę, która zamiast czmychnąć do lasu chciała lecieć w drugą stronę i uderzyła najpierw w moje przednie koło, następnie zaplątała się nogą w szprychach i przez parę sekund próbowała się uwolnić. W końcu jak się jej udało, sprintem wleciała w las i tyle było po niej. Mam nadzieję że nic się jej nie stało. Musiała nieźle uderzyć w kimono skoro usłyszała mnie jak byłem 1 m od niej.

okolice Tomic © tomicki

szukając drogi © tomicki

jarosławiec-trzebaw-stęszew-tomice-lisówki-...-stęszew-góreckie-jarosławiec-wiry