avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:merida

krajkowo

Środa, 28 lipca 2010 · dodano: 28.07.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj trasa na rezerwat Krajkowo. Jechało się przyjemnie, po zeszłotygodniowych deszczach piaski zniknęły.
...a w Krajkowie jak to w Krajkowie - susza nie susza - błotko zawsze się znajdzie
rezerwat Krajkowo © tomicki

Pokręciłem się po nieznanych dotąd dróżkach rezerwatu

trafiłem nad Wartę - tu woda jeszcze w miarę czysta - po 40 km, już za Poznaniem będzie miała kolor pepsi coli :-(
Warta w Krajkowie © tomicki

później pojechałem czerwonym aż w końcu trafiłem na ścinkę drzew - takie ładne lasy i wycinają w pień... mam nadzieję że ten fragment szlaku zostawią w spokoju to najfajniejszy moment wycieczki
czerwony szlak © tomicki

z czerwonego szlaku zmiana na niebieski
niebieski szlak - rezerwat Goździk Siny © tomicki

a dalej przejazd przez Mosinę i nadwarciańskim do domu.