avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:merida

w jesiennych kolorach

Sobota, 23 października 2010 · dodano: 23.10.2010 | Komentarze 3

Miał być standard czyli dymaczew , góreckie i do domciu, ale po drodze stwierdziliśmy że dość już oklepanych szlaków, czas na nowe lub prawie nowe ścieżki. Po wjeździe do lasu skręciliśmy w prawo i przejechaliśmy się do wieży widokowej, później ,po przejechaniu krajowej piątki ,zwiedziliśmy dogłębniej tamtejsze lasy. Bardziej właściwym byłoby napisać- terenowa wyrypa. Nowe drogi,dróżki,ścieżki a gdy te się skończyły kręcenie bez nich aż w końcu spacer z rumakami przy boku gdy już się nie dało jechać. Sarny,jelenie,jelonki,lisy, tylko dzików zabrakło ale ostatnio raczyły się ode mnie odczepić i z tym mam spokój.Życzę sobie częściej coś takiego.
Powrót przez góreckie i jarosławiec.

Kolory były dziś bajeczne.