avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

zabawy w śniegu

Sobota, 18 grudnia 2010 · dodano: 18.12.2010 | Komentarze 0

Czasami siły wyższe nie chcą abyś pojechał rowerem...
Romek zawitał u mnie o 10, wskoczyłem w ciuchy, odpaliłem rower i pojechaliśmy. Po 100 m klops, zapadki w bębenku u Romka przestały zaskakiwać więc kręcąc w obie strony miał bieg jałowy. Szkoda było czasu na grzebanie, rower schowaliśmy do garażu a ja pożyczyłem moja meridkę. Pitu-pitu, gadu-gadu, wsiadamy w końcu na rumaki, odpalam turbo i jadę przed siebie. Tylko czemu Romek został z tyłu i tylko kręci młynka w miejscu? No tak, odstawiając meridę do wiosny, zdjąłem łańcuch do wyczyszczenia, czego nie zauważyliśmy pobierając towar z magazynu :-o. Po prostu profesjonalizm w najczystszej formie. Gdy już się pozbieraliśmy z ziemi po wybuchach rechotu, zamontowaliśmy łańcuch i do lasu.
Ostatnio aby do niego dojechać, trzeba było ca 1 km z buta ciągnąć , teraz śnieg wyrównany ciągnikiem, równiutki - po prostu wypas. Mimo że w większości poruszaliśmy się po ubitym śniegu, jazda była cały czas na hiperwentylacji. Brak regularności procentuje jak cholera.
Trasa z jarosławca nad góreckie tradycyjnie lasem - 1,5 km w 12 minut.
Nad Góreckim okazało się że powietrze zeszło z mojego amortyzatora i jechałem do końca na prawie sztywniaku. Od tego momentu wybieraliśmy raczej spokojniejsze trasy inaczej moje nadgarstki by zastrajkowały.
Rezultat - z 3 rowerów mieliśmy po wypadzie sprawny jeden. Na szczęście po paru godzinach wszystkie trzy są już na chodzie, może jutro uda się coś wyjeździć.

nie jest tak źle z tym śniegiem © tomicki