avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:merida

pierwszy wypad 2011

Niedziela, 2 stycznia 2011 · dodano: 02.01.2011 | Komentarze 0

Dzisiejszy wypad pod egidą lodu. Co prawda rano sprawdzałem stan drogi przed domem, ale w najśmielszych snach nie sądziłem że będzie aż tak ślisko. Na dojazd do parku wybrałem fragment asfaltowy który okazał się kilometrowym torem dla panczenistów. Jechałem jakbym wiózł ze sobą laskę nitrogliceryny. Im bliżej lasu tym lodu mniej, tyle że tradycyjnie 500 m z buta przez zaspy. W lesie już łatwiej, zmrożony śnieg i koleiny ale da się jechać.
okolice Jarosławca © tomicki

Kurcze, chyba się starzeję bo narzekam jak jakiś zgryźliwy tetryk.
Jednak mimo warunków, w lesie jest cudownie, szczególnie po tygodniu płaszczenia się w domu.
Enyłej, wszystkim dużo szczęścia w nowym roku i jak najwięcej czasu na realizowanie swoich pasji.