avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Wreszcie jakiś ruch

Sobota, 22 stycznia 2011 · dodano: 22.01.2011 | Komentarze 0

Wreszcie udało się wyjść na rower. Nie sadziłem że przed marcem warunki się poprawią a tu proszę - zero śniegu, zasp, mało błota- full wypas. Tylko na głównych dróżkach trochę lodu, głównie koło leśniczówek gdzie samochody trochę jeździły, ale dzięki temu wybrałem jazdę bocznymi ścieżkami przy okazji odkrywając kilka nowych fajnych szlaków.
wreszcie bez śniegu © tomicki

jez.Góreckie © tomicki

tradycyje już ujęcie Góreckiego
jez. Góreckie © tomicki

nad Dymaczewskim zaskoczenie-poziom jeziora tak się podniósł, że w paru miejscach zalał czarny szlak-pierwszy raz odkąd tam jeżdżę.
czarny szlak-Dymaczewskie © tomicki

jarosławiec-góreckie-górka-dymaczewskie-dymaczewskie górki-morena dymaczewska-staszica-osowa-pojniki-dom