avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:merida

permanent malfunction

Niedziela, 10 kwietnia 2011 · dodano: 10.04.2011 | Komentarze 0

Typowa niedzielna przejażdżka z piękną pogoda w tle. Trochę WPN-u, trochę lasów za Mosiną, wszystko pod znakiem wiatru i niestety awarii. Pierwsza pana załatwiona szybko, kolec z opony wyciągnięty i...po 2 km znów flak. Nic podejrzanego nie zauważyliśmy, więc pewnie wentyl nie był dobrze dokręcony , dopompowaliśmy koło i w drogę. Następne 2 km i znów flak. Dokładne oględziny opony nie ujawniają sprawcy zamieszania ale tym razem mieliśmy już ostatnią zmienną więc na wszelki wypadek przylepiliśmy łatki na oponę w miejscu gdzie dziurawiła i szybko do domu. Szkoda, można było jeszcze pokręcić ale lepiej nie kusić złego, szczególnie 20 km od domu.