avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

Rower:merida

powrót między żywych

Sobota, 14 kwietnia 2012 · dodano: 14.04.2012 | Komentarze 0

Trzy tygodnie przerwy.
Jak człowiek w poczuciu jakiegoś chorego obowiązku łazi do pracy z cholerną infekcją zamiast to wszystko ciepnąć, to w końcu kończy się na zapaleniu oskrzeli i takimi tam duperelami.
Chociaż w temacie projektu "T" coś się udało pchnąć do przodu. Może za tydzień finalizacja - nie mogę się już doczekać.
Siły mam tyle że byle podmuch rzuca mną na lewo i prawo ale w końcu postanowiłem odkurzyć rower bo tak trzeba. Chciałem sprawdzić czy dam w ogóle radę coś ujechać. Tak więc zupełnie na spokojnie pojechałem do WPN-u. Same główne drogi, żadnych skoków w bok. Byle się za bardzo nie umęczyć.
Podjazd pod Osową wziąłem jednak przez krzaki żeby choć trochę się zabawić...i umarłem na szczycie. Dzięki temu dochodząc tam do siebie miałem czas na kontemplowanie - budzącej się przyrody, śpiewających ptaków. Fajnie.
Czeka mnie mozolne odbudowywanie jakiejkolwiek formy - oby okoliczności sprzyjały.