avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

nowy rumak w stajni

Poniedziałek, 23 kwietnia 2012 · dodano: 23.04.2012 | Komentarze 1

Lata marzeń, miesiące spędzone na forach, czytaniu gazet, dopytywaniu się każdego kto choć trochę miał do czynienia. Potem już tylko zatwierdzenie projektu przez Szanowną Małżonkę ( miał to być najtrudniejszy etap a okazał się najłatwiejszy :-) ), testy w sklepie i jest. Godny następca Meridy ale jakże inny.
Giant Trance wreszcie w domu.
Na razie minimalnie przetestowany ale na to przyjdzie jeszcze czas. Teraz stoi w salonie abym mógł co chwilkę posmyrać po nim wzrokiem, ręką...

No i załatwiłem się kompletnie. Nie wystarczyło mi tej bezsenności co już ją mam to teraz nie zmrużę oka chyba przez tydzień.