avatar Ten blog rowerowy prowadzi tomicki z miasteczka Wiry. Mam przejechane 21810.70 kilometrów w tym 18041.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.65 km/h i się wcale nie chwalę.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy tomicki.bikestats.pl

standardzik + wycieczka z młodymi

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 29.04.2012 | Komentarze 0

Kurcze. Chyba stracę kompana do jazd bo jak tak dalej pójdzie, to zastrajkuje i nie będzie jeździł z takim spowalniaczem jak ja. Weźmie jakąś babcię ,w ciąży w dodatku, i mu średnia od razu podskoczy. Coś z tym muszę zrobić – program naprawczy już przygotowany…
Rano standardowa jazda po WPN a po południu wyprawa z dzieciakami – Romek czując się niezaspokojonym biegł a my „pomykaliśmy” obok na rowerach.

najmłodsi napierają © tomicki

peleton czeka na spóźnialskich © tomicki

peleton © tomicki

niektórym to się spieszyło © tomicki

widać tę radość © tomicki

prawie jak triathlon - trochę jazdy, trochę biegu © tomicki

obowiązkowa przerwa na mostku © tomicki

przyszłość polskiego profi mtb © tomicki